Întrebări frecvente

Aveți întrebări? Am pregătit răspunsuri la cele mai frecvente întrebări pentru dumneavoastră.

Aștept livrarea comenzii. Cum pot verifica unde se află acum?
Puteți verifica starea actuală a comenzii în contul dumneavoastră de client, în secțiunea Istoricul Comenzilor. Dacă nu aveți un cont în magazinul nostru online, pur și simplu sunați la linia noastră de asistență pentru clienți (tel. 377 102 296). Dacă pachetul a fost deja predat curierului, îl puteți urmări direct în aplicația lor.

Nu am primit codul de reducere pe e-mail. Ce ar trebui să fac?
Vă rugăm să verificați mai întâi dacă e-mailul cu codul nu a ajuns în folderul de spam. Dacă aveți un cont în magazinul nostru, verificați dacă adresa de e-mail este corect introdusă în contul dumneavoastră. Dacă problema persistă, contactați-ne la linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296 și vom rezolva situația.

Cum pot schimba metoda de plată sau livrare după trimiterea comenzii?
Vă rugăm să ne contactați cât mai repede la linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296. Dacă comanda nu a fost încă predată curierului, vom schimba cu plăcere metoda de plată sau de livrare pentru dumneavoastră.

Am introdus un cod variabil greșit pentru plată. Ce pot face?
În cazul în care ați introdus un cod variabil greșit, vă rugăm să ne sunați la tel. 377 102 296 sau să contactați banca dumneavoastră direct.

Cum pot verifica dacă ați primit comanda mea? Nu am primit niciun e-mail de confirmare.
Mai întâi, verificați dacă e-mailul nu a ajuns în folderul de spam și asigurați-vă că aveți adresa de e-mail corectă în contul dumneavoastră. De asemenea, puteți verifica în secțiunea Comenzile Mele – Istoricul Comenzilor dacă comanda a fost primită și care este starea acesteia. Dacă aveți nelămuriri, sunați la linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296 și vom verifica totul pentru dumneavoastră.

Doresc să returnez/reclamez un produs. Cum procedez?
Pentru a returna sau a face o reclamație (în termen de 14 zile), urmați pașii simpli indicați în acest formular.

Cum pot crea un cont pe Grizly?
Pe pagina www.grizly.cz în colțul dreapta sus, faceți clic pe Conectare/Înregistrare. Completați cu numele, adresa de e-mail și parola. Dacă aveți probleme cu înregistrarea, contactați linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296 sau trimiteți un e-mail la info@grizly.cz.

Cum mă pot autentifica?
Pe pagina www.grizly.cz în colțul dreapta sus, faceți clic pe Conectare/Înregistrare. Introduceți adresa de e-mail și parola. Dacă întâmpinați probleme cu autentificarea, contactați linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296 sau trimiteți un e-mail la info@grizly.cz.

Nu pot trimite comanda. Ce ar trebui să fac?
Browserul recomandat pentru a plasa o comandă este Google Chrome. Dacă comanda nu se trimite, încercați să reîncărcați pagina sau să ștergeți cookies. Dacă problema persistă, sunați la linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296și vom procesa comanda telefonic.

Nu pot efectua plata comenzii. Ce pot face?
Aveți probleme cu plata cu cardul sau butonul Plătiți comanda nu reacționează? Modul de plată poate fi schimbat în fereastra Confirmarea comenzii pe care ați lăsat-o deschisă după trimiterea comenzii, pentru plata prin transfer bancar. Dacă doriți să plătiți la livrare, contactați linia noastră de asistență pentru clienți la tel. 377 102 296 sau trimiteți un e-mail la info@grizly.cz și vom schimba modul de plată pentru dumneavoastră.

Cum pot raporta o problemă, dacă nu doresc să returnez produsul?
Contactați-ne la adresa de e-mail info@grizly.cz sau sunați la numărul de telefon 377 102 296, vom evalua situația și vom găsi o soluție. Sau puteți accesa direct secțiunea Retur și Reclamații.

Pot reclama livrarea întârziată a comenzii?
Din păcate, nu puteți reclama o livrare întârziată. Timpul estimat de livrare este specificat la fiecare produs. Puteți verifica starea comenzii sunând la numărul nostru de telefon 377 102 296 sau trimitând un e-mail la info@grizly.cz. Dacă este necesar, vom procesa coletul ca prioritate.

Cum pot oferi sugestii pentru îmbunătățirea serviciilor?
Apreciem orice feedback, fie că este pozitiv sau negativ. Opinia dumneavoastră contează pentru noi. Puteți trimite sugestiile la adresa info@grizly.cz sau puteți oferi feedback direct în secțiunea Feedback-ul clienților.

Cum pot anula o comandă?
Contactați serviciul nostru pentru clienți la numărul 377 102 296 sau trimiteți un e-mail la info@grizly.cz și vom anula comanda pentru dumneavoastră sau, dacă doriți, putem procesa o nouă comandă telefonic.

Unde pot aplica un cod de reducere?
Codul de reducere poate fi introdus în coșul de cumpărături, sub lista de produse, în câmpul Am un cod de reducere. Dacă nu ați reușit să introduceți codul, îl puteți menționa în nota comenzii. Noi vom adăuga ulterior codul manual. Este esențial ca comanda să nu fi fost deja plătită. Dacă întâmpinați dificultăți în introducerea codului de reducere, vă rugăm să contactați serviciul nostru pentru clienți la numărul 377 102 296 sau să ne trimiteți un e-mail la info@grizly.cz. Suntem aici să vă ajutăm.

Unde pot folosi un voucher / cupon cadou?
Voucherul cadou poate fi introdus în coșul de cumpărături sub lista de produse, în câmpul Am un cod de reducere. Dacă nu ați reușit să introduceți codul, puteți să-l menționați în nota comenzii. Noi vom aplica ulterior codul manual. Este important ca comanda să nu fi fost deja plătită. Dacă întâmpinați probleme la introducerea codului, contactați serviciul nostru pentru clienți la numărul 377 102 296  sau trimiteți un e-mail la info@grizly.ro.

Cum pot schimba adresa de livrare după ce am plasat o comandă?
Cel mai rapid și mai simplu mod este să contactați serviciul nostru pentru clienți la numărul 725 473 077, unde vă vom ajuta să schimbați adresa. De asemenea, ne puteți trimite un e-mail la info@grizly.ro. Totuși, comanda nu trebuie să fi fost deja înmânată curierului. În acest caz, vă veți ghida după numărul de urmărire al coletului direct în aplicația curierului specific.

Cât costă livrarea coletelor de la curieri?
Pentru toate informațiile despre livrare și plată, consultați secțiunea Livrare și plată.

Cum pot verifica dacă ați acceptat comanda mea? Nu am primit niciun e-mail de confirmare.
În primul rând, verificați dacă e-mailul nu a ajuns în folderul de spam și asigurați-vă că aveți adresa de e-mail corectă în contul dvs. De asemenea, puteți verifica în secțiunea Cumpărăturile Mele – Istoricul Comenzilor dacă comanda a fost acceptată și care este starea ei. Alternativ, puteți contacta serviciul nostru pentru clienți la numărul 377 102 296  și vom verifica totul pentru dvs.

Doresc să returnez/reclamez un produs. Cum procedez?
Pentru returnări și reclamații (în termen de 14 zile), acest formular simplu aici vă va ghida pas cu pas.

Cum creez un cont pe Grizly?
Pe pagina info@grizly.ro în colțul dreapta sus, faceți clic pe Conectare/Înregistrare. Completați numele, adresa de e-mail și parola. Dacă aveți probleme cu înregistrarea, contactați serviciul nostru pentru clienți la numărul 377 102 296  și vă vom ajuta cu plăcere. De asemenea, ne puteți trimite un e-mail la info@grizly.ro.

 

Încărcare produse
© 2014–2024 GRIZLY.ro - Toate drepturile rezervate | Politica privind cookie-urile
Creat de

Sunt nou/nouă aici

Cu Premium obțineți:

Ikonka visačky

Prețuri mai avantajoase

Pentru produsele TOP selectate

Ikonka náklaďáku

Transport gratuit

Începănd de la 200 lei

Ikonka dárku

Avantaje VIP

Garanție de satisfacție 100 %

Vreau să devin membru premium
Adresare

Vă mulțumim că alegeți să mergeți pe calea sănătoasă a vieții cu noi!

Vă rugăm să confirmați înregistrarea dând clic pe linkul pe care îl veți primi la adresa de e-mail introdusă.

Prin confirmare, sunteți de acord cu prelucrarea datelor personale

z Făcând clic pe „Creați un cont”, sunteți de acord cu Politica de confidențialitate a se Termeni și condiții.
Protejat de reCaptcha de la Google | Politica de confidențialitate | Termeni și condiții