Termeni și condiții

Societatea Comercială Calbuco, S.R.L.

cu sediul în Varšavská 715/36, Praga 2, 120 00

număr de identificare: 04084357 

înregistrată în registrul comerțului condus de Tribunalul Municipal Praga, secțiunea C, dosar 242070 

pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa de internet www.grizly.ro


Link-uri rapide și informații:

  1. Rezolvarea retragerii din contractul de vânzare se face prin acest link AICI. Vom organiza transportul prin  Packeta.
  2. Adresa sediului: GRIZLY.ro, Chválkovice 696, Olomouc, 779 00,

3. Rezolvarea oricărui tip de reclamație se face prin acest link AICI.


TERMENI ȘI CONDIȚII GENERALE DE AFACERI

companiei comerciale CALBUCO s.r.o.,

cu sediul în Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praga 2, ID: 040 84 357, CIF: CZ04084357, înregistrată la Tribunalul Municipal din Praga, secția C, insertul 242070, reprezentată de Dominik Píchal, director

pentru vânzarea de bunuri prin intermediul magazinului online situat la adresa: https://grizly.ro 

  1. DATE DE CONTACT

    1.1 Operatorul magazinului online: 

CALBUCO S.R.L.

sediul: Varșovia 715/36, Vinohrady, 120 00 Praga 2 (denumit în continuare „adresa sediului“)

compania înregistrată în registrul comerțului la secțiunea: C, fișa: 242070 la Tribunalul Municipal Praga, reprezentată de Dominik Píchal, director (denumit în continuare „CALBUCO S.R.L.“ „noi“ sau „vânzătorul“)

CUI: 040 84 357

CIF: CZ04084357

telefon:  +40 377 102 296

e-mail: info@grizly.ro

1.2 Reclamații și returnarea produselor:

adresa pentru primirea reclamațiilor și returnarea mărfurilor: 

CALBUCO S.R.L., în parcarea IN PARK (strada Železniční) la adresa Chválkovice 696, 779 00, Olomouc în timpul orelor de lucru 7:00 - 16:30 în zilele lucrătoare,

număr de telefon:  +40 377 102 296

e-mail: info@grizly.ro 

  1. DOMENIUL DE APLICABILITATE ȘI VALABILITATE A CONDIȚIILOR GENERALE DE AFACERI

2.1 Aceste condiții generale de afaceri (denumite în continuare „CGA”) ale companiei CALBUCO s.r.o. reglementează, în conformitate cu § 1751 alineatul 1 al legii nr. 89/2012 Codul civil (denumit în continuare „Codul civil”) drepturile și obligațiile reciproce ale părților contractante, care apar în legătură sau pe baza contractului de vânzare-cumpărare (denumit în continuare „contract de vânzare-cumpărare”) încheiat între noi și consumatori sau întreprinzători (denumit în continuare „clientul” sau „dumneavoastră”) prin intermediul magazinului nostru online la adresa: https://grizly.ro.

2.2 În cazul existenței unui element internațional, convenim că relația juridică dintre noi va fi guvernată de ordinea juridică a Republicii Cehe, în special de Codul civil. Prin această alegere a legii, conform articolului 3 din Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (CE) nr. 593/2008, din 17 iunie 2008, privind legea aplicabilă obligațiilor contractuale (denumit „Roma I”), un utilizator consumator nu poate fi lipsit de protecția oferită de dispozițiile ordinii juridice a țării sale de reședință obișnuită, conform articolului 6 alineatul 2 din Roma I.

2.3 Magazinul online este operat de noi pe site-ul web plasat la adresa de internet https://grizly.ro (denumit în continuare „site-ul web”), prin intermediul interfeței site-ului web (denumită în continuare „interfața web a magazinului”).

2.4 Consumatorul este considerat orice persoană fizică care, în afara activității sale comerciale sau în afara exercitării independente a profesiei sale, încheie un contract de vânzare-cumpărare cu noi sau altfel interacționează legal cu noi (denumit în continuare „consumator”).

2.5 Prin antreprenor se înțelege orice persoană fizică sau juridică (de exemplu, companie comercială, cooperativă, instituție) care desfășoară o activitate pe cont propriu și pe proprie răspundere pe baza unei autorizații comerciale sau în alt mod activitate comercială cu intenția de a se dedica acestei activități în mod constant în scopul obținerii profitului (denumită în continuare „activitatea antreprenorială”). Această persoană, în cadrul activității sale antreprenoriale, încheie un contract de vânzare-cumpărare cu noi sau altfel interacționează legal cu noi (denumit în continuare „antreprenor”). Respectăm principiul conform căruia pentru clientul care bifează căsuța "Client Comercial" și furnizează codul său de înregistrare la comerț, eventual codul de TVA, se aplică prevederile acestor T&C referitoare la antreprenori.

2.6 Prin trimiterea comenzii (butonul „TRIMITE COMANDA”), clientul confirmă că s-a familiarizat cu Termenii și Condițiile Generale (T&C), inclusiv cu notificările către consumatori înainte de încheierea contractului de vânzare-cumpărare conform acestor T&C și este de acord în mod expres cu acestea așa cum sunt în vigoare și efective la momentul acestei confirmări.

  1. INFORMAREA CLIENȚILOR ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE-CUMPĂRARE

3.1 Vânzătorul este autorizat să vândă mărfuri pe baza unei licențe de comerț. Controlul comerțului este efectuat de oficiul de comerț corespunzător în cadrul competenței sale. Supravegherea în domeniul protecției datelor personale este efectuată de Oficiul pentru Protecția Datelor Personale. Inspecția Comercială Cehă efectuează, în cadrul unui domeniu definit, printre altele, supravegherea respectării Legii nr. 634/1992 Coll., privind protecția consumatorului, așa cum a fost modificată de reglementările ulterioare.

3.2 Toate fotografiile și videoclipurile de pe site-ul web au un caracter pur ilustrativ. 

3.3 Marfa oferită de noi pe site-ul magazinului online https://grizly.ro și descrierea caracteristicilor principale ale acestora sunt disponibile la produsul corespunzător. Prețurile produselor sunt indicate cu TVA inclusă, incluzând taxele legale stabilite, cu excepția taxelor de transport. Nu percepem costuri suplimentare pentru mijloacele de telecomunicație (de exemplu, dacă ne sunați la numărul nostru de telefon, veți plăti doar tariful obișnuit al apelului).

3.4 Condițiile specifice metodelor de plată și opțiunile de transport sunt descrise mai detaliat în secțiunile corespunzătoare ale comenzii în sine (selectați transport / selectați plata). Oferim posibilitatea de ridicare personală a mărfurilor la adresa de mai sus a depozitului nostru din Olomouc și/sau la punctele de colectare Grizly, în timpul orelor de funcționare ale depozitului și/sau locului de colectare menționat pe site-ul web, sau vă vom livra mărfurile prin intermediul transportatorului ales de dumneavoastră cu care colaborăm.

3.5 Prin trimiterea comenzii apăsând butonul „TRIMITE COMANDA” în magazinul nostru online, clientul generează o comandă obligatorie, care obligă clientul la plată. Clientul are posibilitatea de a verifica și corecta comanda sa înainte de trimitere sau de a o modifica, așa cum este descris mai detaliat în secțiunea 6 a acestor Termeni și Condiții Generale.

3.6 Drepturile clientului din îndeplinirea defectuoasă sau din garanție și condițiile de exercitare a acestora sunt descrise în secțiunea 11 a acestor Termeni și Condiții Generale, iar detaliile sunt prezentate în regulamentul nostru de reclamații.

  1. INFORMAȚII PENTRU CONSUMATORI ÎNAINTE DE ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE

    1. Consumatorul are dreptul de a renunța la contractul de vânzare fără a oferi motive (dacă nu se specifică altfel) în termen de 14 zile, care începe să curgă cel târziu:

      1. la contractul de vânzare de la data primirii mărfii, sau 

      2. la contractul de vânzare cu livrări în mai multe piese/părți, de la data primirii ultimei livrări de mărfuri, sau

      3. la contractul de vânzare, al cărui obiect sunt livrările repetate regulate de mărfuri, de la data primirii primei livrări de mărfuri; cu precizarea că consumatorul are dreptul să renunțe la contractul de vânzare și înainte de momentul specificat în art. 4.1.1 la 4.1.3, astfel încât ne comunică intenția sa de a renunța la contractul de vânzare de exemplu prin intermediul formularului de serviciu Retino pentru renunțare la contractul de vânzare sau prin comunicare pe e-mailul nostru info@grizly.ro.

4.2 Pentru rezilierea contractului de vânzare este disponibil un formular online furnizat de serviciul Retino https://www.grizly.ro/retururi-si-reclamatii.

4.3 Consumatorul nu are dreptul să rezilieze următoarele contracte: 

4.3.1 despre furnizarea de servicii care au fost completate cu consimțământul expres al consumatorului înainte de expirarea perioadei de retragere din contractul de vânzare,

4.3.2 despre livrarea de bunuri sau servicii ale căror prețuri depind de fluctuațiile piețelor financiare independente de voința noastră, care pot avea loc în timpul perioadei de retragere din contractul de vânzare,

4.3.3 despre livrarea de bunuri care au fost modificate la cererea consumatorului sau pentru persoana sa,  

4.3.4 despre livrarea de bunuri care sunt susceptibile de a se deteriora rapid, precum și bunuri care au fost amestecate ireversibil cu alte produse după livrare; 

4.3.5 despre repararea sau întreținerea efectuată la locul specificat de consumator sau la cererea sa; totuși, acest lucru nu se aplică dacă au fost efectuate alte reparații decât cele necesare sau furnizate piese de schimb alte decât cele necesare;

4.3.6 despre livrarea mărfurilor într-un ambalaj închis, pe care consumatorul l-a deschis și din motive igienice nu poate fi returnat; 

4.3.7 despre transport, la o dată specifică sau într-un interval de timp specific.

4.4 Dacă consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, trebuie să ne returneze mărfurile achiziționate pe baza contractului de cumpărare, de la care s-a retras, cel târziu în termen de 14 zile de la momentul retragerii din contractul de cumpărare. 

4.5 Returnarea mărfurilor vânzătorului se poate face și prin predare personală la adresa: CALBUCO s.r.o., parc industrial IN PARK, Chválkovice 696, 779 00 Olomouc, în timpul orelor de lucru de la 9:00 la 16:00 în zilele lucrătoare. Costurile de returnare a mărfurilor la retragerea din contractul de cumpărare în termenul de 14 zile sunt suportate de client pe cheltuiala proprie. 

4.6 În cazul în care consumatorul se retrage din contractul de cumpărare, vânzătorul va returna toate fondurile primite de la consumator, inclusiv costurile de livrare (cu excepția costurilor suplimentare cauzate de alegerea unui mod de livrare, care este diferit de cel mai ieftin mod de livrare standard oferit de vânzător), în același mod în care vânzătorul a primit fondurile de la consumator, imediat, dar nu mai târziu de 14 zile de la momentul în care consumatorul informează vânzătorul despre retragerea sa din contractul de cumpărare, cu condiția ca consumatorul să returneze marfa sau să dovedească că a trimis mărfurile înapoi către vânzător, înainte de expirarea termenului. 

4.7 Consumatorul trebuie să suporte orice scădere a valorii mărfurilor cauzată de manipularea acestora în alt mod decât cel necesar pentru a cunoaște natura, caracteristicile și funcționarea mărfurilor.

  1. CONT DE UTILIZATOR ȘI ALTE PRESUPUNERI PENTRU ACCEPTAREA COMENZII

    5.1 Pe baza înregistrării clientului prin e-mail, efectuată pe site-ul magazinului, clientul poate accesa interfața sa de utilizator. Utilizatorul, bifând opțiunea „Înregistrează-te” și/sau făcând clic pe „Crează cont”, confirmă că a luat la cunoștință și este de acord cu termenii și condițiile generale de afaceri și cu politicile de prelucrare a datelor personale.

    5.2 Din interfața sa de utilizator (indicată „Contul meu”), clientul poate efectua comenzi de produse (denumit în continuare „cont de utilizator”). Numai persoanele juridice sau persoanele fizice care sunt adulte și au capacitate deplină de exercițiu pot crea un cont de utilizator. Dacă interfața web a magazinului permite, clientul poate de asemenea să efectueze comenzi de produse fără înregistrare direct de pe interfața web a magazinului.

    5.3 La înregistrarea pe site-ul web și la comandarea produselor, clientul este obligat să furnizeze toate datele corect și adevărat. Datele furnizate în contul de utilizator trebuie actualizate de către client la orice schimbare a acestora. Datele furnizate de către client în contul de utilizator și la comandarea produselor sunt considerate corecte de către vânzător.

    5.4 Accesul la contul de utilizator este securizat cu un nume de utilizator și o parolă. Recomandăm clientului să utilizeze o parolă puternică pentru securizarea contului. Clientul este obligat să păstreze confidențialitatea informațiilor necesare pentru accesul la contul său de utilizator. Clientul nu are dreptul de a permite utilizarea contului de utilizator de către terțe părți. Putem bloca contul de utilizator după cinci (5) încercări nereușite de autentificare. Facem acest lucru din motive de securitate, pentru a preveni în special abuzul contului de utilizator al clientului. Dacă contul dvs. de utilizator este blocat, vă rugăm să ne contactați la linia noastră de asistență pentru clienți sau la info@grizly.ro.

    5.5 Putem anula contul de utilizator, în special în cazul în care clientul nu a utilizat contul de utilizator pentru mai mult de 1 an sau în cazul în care clientul încalcă obligațiile sale din contractul de vânzare-cumpărare conform acestor termeni și condiții.

    5.6 Clientul ia la cunoștință că contul de utilizator s-ar putea să nu fie disponibil în mod continuu, în special datorită necesității de întreținere.

  1. COMANDĂ ȘI ÎNCHEIEREA CONTRACTULUI DE VÂNZARE PRIN INTERMEDIUL E-SHOPULUI

    Prețurile mărfurilor rămân valabile pe durata în care acestea sunt afișate în interfața web a magazinului. Prin această prevedere nu este limitată posibilitatea noastră de a încheia un contract de vânzare-cumpărare în condiții individual negociate.

    Interfața web a magazinului conține de asemenea informații despre costurile asociate cu ambalarea și livrarea mărfurilor. Costul total asociat cu ambalarea și livrarea mărfurilor va depinde în special de transportatorul ales și locul în care marfa va fi livrată.

    Pentru a comanda mărfuri, clientul va completa formularul de comandă în interfața web a magazinului (adăugând mărfuri "în coș", selectând metoda de plată a prețului mărfurilor, introducând adresa de livrare și alte date de contact necesare, alegând metoda dorită de livrare a mărfurilor comandate și obținând informații despre costurile asociate cu livrarea mărfurilor). Pentru mărfurile care sunt marcate ca "în stoc", este vorba de o comandă obligatorie a mărfurilor care obligă la plată (denumită în continuare "comandă"). Prin trimiterea comenzii, clientul confirmă că a acceptat acești termeni și condiții generale de afaceri și că a citit politica noastră de prelucrare a datelor personale.

    Înainte de finalizarea comenzii, clientului i se oferă posibilitatea de a verifica și de a modifica datele pe care le-a introdus în comandă, inclusiv cu privire la posibilitatea clientului de a descoperi și corecta erori care au apărut în timpul introducerii datelor în comandă. Comanda este trimisă apăsând butonul "TRIMITE COMANDA" și procesul de comandă este astfel finalizat. Datele furnizate în comanda sunt considerate corecte de către vânzător. Dacă în timpul procesării comenzii se constată că s-au folosit date evident false sau incomplete, putem refuza comanda, despre care veți fi informat prin e-mail. Clientul poate fi responsabil pentru daunele cauzate prin furnizarea de date intenționat false sau incorecte.

    Vânzătorul are dreptul, în funcție de natura comenzii (cantitatea de marfă, valoarea totală a comenzii, costurile estimate de transport), să solicite clientului o confirmare suplimentară a comenzii (de exemplu, în scris sau telefonic) și este de asemenea autorizat să solicite clientului să clarifice corectitudinea cantității selectate pentru marfa respectivă.

    Clientul care finalizează comanda va primi o confirmare automată de primire a comenzii la adresa de e-mail a clientului specificată în contul de utilizator, în comandă sau într-un alt formular al nostru (denumit în continuare "adresa de e-mail a clientului"). Contractul de vânzare-cumpărare este considerat încheiat în momentul apăsării butonului "TRIMITE COMANDA", despre care clientul este informat imediat prin confirmarea primirii comenzii.

    Prin încheierea contractului de vânzare-cumpărare, ne angajăm să vă transferăm mărfurile cumpărate și să vă permitem să obțineți dreptul de proprietate asupra mărfurilor, iar dumneavoastră vă angajați să preluați mărfurile și să ne plătiți prețul mărfurilor.

    PREȚUL MĂRFURILOR ȘI METODELE DE PLATĂ

    7.1 Toate prețurile mărfurilor sunt exprimate în coroane cehe și includ toate taxele și tarifele legale aferente (de exemplu, taxa pe valoarea adăugată), cu excepția costurilor de ambalare și livrare. Prețurile mărfurilor rămân valabile atâta timp cât sunt afișate în interfața web a magazinului. Această dispoziție nu afectează capacitatea noastră de a încheia un contract de vânzare-cumpărare în condiții individual negociate.

    7.2 Clientul poate plăti prețul mărfurilor și eventualul cost al livrării acestora în conformitate cu contractul de vânzare-cumpărare prin următoarele metode:
    a) în numerar la sediul nostru;
    b) în numerar la adresa specificată de client;
    c) prin transfer bancar înainte de livrarea mărfurilor (prin factură proforma emisă de noi sau după confirmarea comenzii);
    d) prin transfer bancar după livrarea mărfurilor (la factură);
    e) prin plată electronică (de exemplu, prin PayPal, card de credit, etc.);
    f) prin alte metode de plată în conformitate cu oferta interfaței web a magazinului și condițiile noastre comerciale.

    Pentru a simplifica procesul de cumpărare și pentru a reduce riscul de neînțelegeri, te rog să-mi spui dacă dorești să discutăm în continuare despre modalitățile de plată sau dacă ai alte întrebări legate de procesul de cumpărare.

  1. REZERVAREA PROPRIETĂȚII

    8.1 Ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor la clienții consumatori până la plata integrală a prețului de achiziție conform contractului de cumpărare relevant.

    8.2 Pentru clienții antreprenori, ne rezervăm dreptul de proprietate asupra bunurilor până când sunt plătite toate creanțele pe care le avem față de dumneavoastră. Clientul este obligat să manipuleze bunurile cu rezervarea proprietății cu grijă adecvată și să le asigure pe cheltuiala sa suficient pentru cazul deteriorării la valoarea bunurilor noi.

    LIVRAREA BUNURILOR, LOCUL EXECUȚIEI, DAUNA CAUZATĂ VÂNZĂTORULUI ȘI EVENTUALELE DAUNE CAUZATE ÎN TIMPUL TRANSPORTULUI BUNURILOR

    Clientul are opțiunea de a i se preda bunurile în depozitul nostru din Olomouc și/sau la punctele de ridicare Grizly sau bunurile sunt livrate la adresa de livrare aleasă.

    În cazul transportului bunurilor către consumatori, bunurile sunt predate de către noi în momentul în care transportatorul le predă clientului la locul de livrare (de obicei prima ușă/poartă/barieră la locul de livrare specificat de client). Exact în momentul preluării bunurilor de către client, riscul de daune și deteriorare accidentală a calității bunurilor achiziționate trece la client. Dacă clientul trebuia să preia bunurile de la transportator, riscul de distrugere accidentală și de deteriorare accidentală a calității bunurilor achiziționate trece la client în momentul în care i s-a permis să dispună de bunuri, dar nu mai devreme de ora de livrare specificată.

    Livram bunuri prin intermediul transportatorilor. Indicația că bunurile sunt în stoc sau că vor fi stocate într-o perioadă de timp indicată la un anumit produs, influențează de obicei durata de livrare a comenzii. Pentru bunuri unde este indicat un număr specific de zile, săptămâni, până când bunurile vor fi stocate, termenul de livrare a comenzii va fi mai lung și sunteți conștient de acest fapt și exprimați acordul prin trimiterea comenzii.

    Clientul poate alege să selecteze unul dintre transportatorii noștri contractuali la prețul de transport menționat în secțiunea „Comandă” pe adresa site-ului nostru web.

    În cazul în care modul de transport este convenit pe baza unei cereri speciale a clientului, clientul poartă riscul și eventualele costuri suplimentare asociate cu acest mod de transport.

    În cazul în care, din motive care țin de client, este necesar să se livreze bunurile în mod repetat sau într-un alt mod decât cel specificat în comandă, clientul este obligat să suporte costurile asociate cu livrarea repetată a bunurilor sau cu costurile asociate cu un alt mod de livrare.

    Dacă clientul consumator nu preia bunurile la livrarea lor de către transportator, bunurile sunt returnate ulterior nouă și, în același timp, dacă clientul consumator nu renunță la contractul de cumpărare în termen de 14 zile de la încercarea eșuată de livrare a bunurilor, suntem îndreptățiți să cerem clientului consumator costurile facturate de transportator pentru livrarea bunurilor înapoi la noi. Această cheltuială reprezintă pentru CALBUCO s.r.o. o daună care a apărut din încălcarea obligațiilor legale ale clientului consumator în sensul articolului 2913 alineatul (1) din codul civil. Compania CALBUCO s.r.o. are dreptul să deducă unilateral această daună din prețul de achiziție deja plătit pentru bunuri și să returneze clientului consumator doar diferența prețului de achiziție rămas după deducerea daunei menționate.

    În cazul livrării către clienții antreprenori, riscul de deteriorare a bunurilor se transferă la client în momentul predării bunurilor de către vânzător la prima transportare, respectiv la transportator. Aceasta nu se aplică în cazurile în care contractul de vânzare specifică altfel sau dacă partea a optat pentru un mod de transport diferit decât cel oferit de vânzător.

    În cazul în care bunurile sunt deteriorate sau distruse în timpul transportului, clientul este obligat să notifice imediat acest lucru transportatorului. În cazul deteriorării evidente a ambalajului care indică deteriorarea bunurilor, clientul este obligat să refuze preluarea bunurilor. Prin semnarea documentului de livrare, clientul confirmă că ambalajul bunurilor a fost neafectat.

  1. PROTECȚIA DATELOR PERSONALE

    12.1 Protecția datelor personale ale clienților noștri este foarte importantă pentru noi. Regulile de gestionare a datelor personale, regulile pentru trimiterea de comunicări comerciale, precum și politica de cookies sunt stabilite în politica noastră de prelucrare a datelor personale.

    12.2 Trimitem clienților comunicări comerciale cu oferte de produse sau servicii conexe, la adresa de e-mail a clientului (comunicări comerciale pentru clienți). Adresa de e-mail este un date personale și este procesată în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor personale și libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor) în scopul trimiterea comunicărilor comerciale pe baza interesului nostru legitim de a promova produsele și serviciile noastre similare. Clientul se poate dezabona oricând de la primirea comunicărilor comerciale.

    12.3 Utilizăm așa-numitele cookies, care pot fi stocate pe dispozitivul final (fie pe baza consimțământului, fie pentru protejarea intereselor noastre legitime). Preferințele pot fi setate de către client direct pe site-ul nostru web, unde poate găsi informații mai detaliate despre utilizarea fișierelor cookies.

    DISPOZIȚII FINALE, INCLUZÂND LEGEA APLICABILĂ ȘI JURISDICȚIA COMPETENTĂ
    În cazul unei contradicții neintenționate între prevederile acestor T&C și legislația privind protecția consumatorilor, prevederile prezente au prioritate și vânzătorul se angajează să le respecte.

    Dacă oricare dintre prevederile T&C este invalidă sau ineficace, sau devine astfel, în locul prevederilor invalide vor intra în vigoare prevederi care corespund cât mai mult în sensul și scopul prevederii invalide. Invaliditatea sau ineficacitatea unei prevederi nu va afecta validitatea celorlalte prevederi.

    Părțile contractante convin că exclud în mod expres utilizarea Convenției ONU asupra Contractelor de Vânzare Internațională de Bunuri (United Nations Convention on Contracts for the International Sale of Goods, cunoscută și ca Convenția de la Viena), conform articolului 6 al acestei convenții.

    Părțile contractante convin în continuare că pentru rezolvarea oricăror dispute din contractul de vânzare care implică un element internațional, vor fi competente întotdeauna instanțele din Republica Cehă, local determinate în funcție de sediul nostru. Acest lucru nu afectează drepturile consumatorilor conform reglementărilor speciale. Limba contractului este limba cehă.

    Contractul de vânzare în forma T&C este arhivat de noi în format electronic și nu este accesibil terțelor părți.

    Prevederile T&C sunt o parte integrantă a contractului de vânzare. Este posibilă stabilirea unor prevederi diferite de T&C în contractul de vânzare. Prevederile contractuale diferite au prioritate față de prevederile T&C.

    Acceptarea acestor T&C este voluntară, dar este necesară pentru crearea unui cont sau plasarea unei comenzi de către client.

    Aceste T&C sunt valabile începând cu 15.08.2021 și anulează validitatea termenilor și condițiilor comerciale anterioare.

Încărcare produse
© 2014–2024 GRIZLY.ro - Toate drepturile rezervate | Politica privind cookie-urile
Creat de

Sunt nou/nouă aici

Cu Premium obțineți:

Ikonka visačky

Prețuri mai avantajoase

Pentru produsele TOP selectate

Ikonka náklaďáku

Transport gratuit

Începănd de la 200 lei

Ikonka dárku

Avantaje VIP

Garanție de satisfacție 100 %

Vreau să devin membru premium
Adresare

Vă mulțumim că alegeți să mergeți pe calea sănătoasă a vieții cu noi!

Vă rugăm să confirmați înregistrarea dând clic pe linkul pe care îl veți primi la adresa de e-mail introdusă.

Prin confirmare, sunteți de acord cu prelucrarea datelor personale

z Făcând clic pe „Creați un cont”, sunteți de acord cu Politica de confidențialitate a se Termeni și condiții.
Protejat de reCaptcha de la Google | Politica de confidențialitate | Termeni și condiții