REGULI PRIVIND PROCESAREA RECENZIILOR

ale companiei CALBUCO s.r.o., IČO: 04084357, cu sediul în Varšavská 715/36, Vinohrady, 120 00 Praga 2, Republica Cehă, înscrisă în registrul comerțului ținut de Tribunalul Municipal din Praga, nr. ref. C 242070, reprezentată de Dominik Píchal, administrator,

pentru site-ul www.grizly.ro (denumit în continuare "magazin online").

Recenziile pe care le publicăm direct pe magazinul nostru online sunt verificate și pot fi adăugate doar de către clienții înregistrați. Această posibilitate o veți avea direct la produsul pe site-ul magazinului online.

Recenziile obținute prin intermediul www.compari.ro sau pe baza unui e-mail trimis de noi sunt recenzii verificate. Acestea provin exclusiv de la clienții care au achiziționat efectiv produsele recenzate din magazinul online.


Cum pot evalua un produs achiziționat?

Puteți evalua produsul pe magazinul nostru online direct la acel produs. Recenziile sunt verificate, de aceea această metodă de acordare a recenziei este tehnic posibilă doar pentru clienții înregistrați care se conectează la contul lor pe magazinul nostru online. Astfel, putem verifica că produsul pe care îl evaluați a fost cu adevărat achiziționat de la noi.

Veți primi e-mailuri cu un link pentru a posta recenzii, dacă nu vă exprimați dezacordul cu trimiterea e-mailului cu linkul pentru a posta recenziile prin intermediul www.compari.ro. Dezacordul poate fi exprimat în timpul procesului de comandă, imediat înainte de a trimite comanda.

Ordinea recenziilor poate fi găsită pe site-ul www.compari.ro, recenziile pot fi filtrate direct pe aceste site-uri. In general, afișăm toate recenziile, fie că sunt pozitive sau negative.


Cum ne asigurăm că recenziile nu sunt false?

Postarea recenziilor. Numai clienții care au achiziționat produse din site-ul nostru pot lăsa recenzii pentru aceste produse. Aceasta o asigurăm prin:

Postarea recenziei pe magazinul online. Dacă un client lasă o nouă recenzie direct pe site-ul magazinului online, acest lucru este tehnic posibil doar pentru clienții înregistrați.

Verificăm numele, e-mailul și numărul comenzii din recenzia acordată pentru a verifica că clientul a achiziționat efectiv produsul recenzat. De aceea recenzia dvs. poate să nu apară imediat pe site-ul nostru. Dacă nu putem corela recenzia cu o achiziție efectuată, nu o vom publica.

Compari.ro, cărora li se transmite informația despre produsul achiziționat (comandă) și numele dvs., prenumele și e-mailul. Aceasta înseamnă că tehnic este posibil să se lase recenzii pentru magazinul nostru online doar pentru clienții care au achiziționat de la noi și care evaluează experiența de utilizator sau produsul achiziționat.


Cum trebuie să procedez dacă nu am primit linkul pentru evaluarea produsului?

În termen de 14 zile de la primirea comenzii, aveți posibilitatea să ne contactați prin e-mail la info@grizly.ro și vă vom trimite un link.

Aceste reguli pentru afișarea recenziilor sunt valabile începând cu 01.10.2024.