Întrebări frecvente

Probleme cu autentificarea

Verificați adresa de email cu care vă autentificați. Dacă parola este greșită, setați o nouă parolă folosind linkul următor

Livrare și starea comenzii

Urmăriți comanda dumneavoastră în contul de client, în secțiunea Istoric comenzi. De asemenea, de fiecare dată când starea comenzii se schimbă (de exemplu, recepționarea plății, pregătirea pentru expediere, predarea către curier), vă vom trimite și un e-mail automat cu informații actualizate.
Sunați la serviciul nostru pentru clienți (tel.+40 377 102 296 ), vom încerca să facem modificarea. Dacă comanda a fost deja predată curierului, contactați direct curierul pentru schimbarea adresei de livrare.
Toate informațiile despre costurile de livrare pot fi găsite în secțiunea Livrare și plată.

Plată și coduri de reducere

Contactați-ne cât mai curând posibil la tel.+40 377 102 296 . Dacă comanda nu a fost încă predată curierului, vom schimba metoda de plată cu plăcere.
Introduceți codul în primul pas al coșului de cumpărături sub lista de produse, în câmpul Cupon de reducere sau Voucher.
Da, dar doar cu card de tichet electronic.

Reclamații și returnarea produselor

Reclamațiile și returnările de produse în termen de 14 zile se pot face ușor prin intermediul formularului nostru online.

Alte întrebări

Setați alerta pentru produs.
Consultați posturile vacante în secțiunea Carieră.